Постинг
23.07.2012 16:17 -
PR по Байганьовски
Вече няколко дни, откак витае призрака на тероризма по нашето слънчево черноморие и създаде много работа, на професионалисти извън туристическия бранш, дали и какво ще припечелят от сезона, си е лично тяхна работа, но когато става реч за отрасъл в българската икономика, който съставлява най-голямото ни перо на БВП, не мога да остана равнодушна.Най-малкото защото от туризъм почти две деситилетия съм яла хляб.Провокираме, следната информация.
Израелски туристи станали жертва на атентата, са пострадали от обирджии.
Това е много мерзко, ако е вярно, и по никакъв начин не помага на българския туризъм и това което си мисля, е че не идва реч,за обири, а за тъп PR целящ косвено да ни вмени нещо.
".........Близки на Хилат Коленги, изгубила мъжа си при атентата, разказват пред изданието, че спасителите й взели брилянтно колие, както и годежния пръстен, които не били върнати....."
Брилянтно колие - ето това описание буди много съмнение.Видите ли израелските туристи у нас са богати, висок клас.
Пълен абсурд.Без значение каква националност са, туристите в България, изобщо не попадат в общопретата дефиниция за богат, дори и малките изключения само потвърждават правилото.
Всъщност, какви са ни туристите богати или бедни, колкото има значение, толкова и няма, зависи от къде ще го погледнем.Разбира се, че е важно туризма в България да се развива и да се стремим към по-висок клас туристи, но с тази байганьовска скрита реклама, по-скоро можем да загубим традициония клас туристи които посещават нашите курорти ,отколко да привлечем вниманието, на богаташите.
Иначе аз съм ЗА курортите ни да се пукат по шевовете от туристи,особено ако това ще донесе по-висок стандарт първво на служителите в туризма, а защо не и на онези 52 % българи които и тази година няма да си позволят ваканция.
Израелски туристи станали жертва на атентата, са пострадали от обирджии.
Това е много мерзко, ако е вярно, и по никакъв начин не помага на българския туризъм и това което си мисля, е че не идва реч,за обири, а за тъп PR целящ косвено да ни вмени нещо.
".........Близки на Хилат Коленги, изгубила мъжа си при атентата, разказват пред изданието, че спасителите й взели брилянтно колие, както и годежния пръстен, които не били върнати....."
Брилянтно колие - ето това описание буди много съмнение.Видите ли израелските туристи у нас са богати, висок клас.
Пълен абсурд.Без значение каква националност са, туристите в България, изобщо не попадат в общопретата дефиниция за богат, дори и малките изключения само потвърждават правилото.
Всъщност, какви са ни туристите богати или бедни, колкото има значение, толкова и няма, зависи от къде ще го погледнем.Разбира се, че е важно туризма в България да се развива и да се стремим към по-висок клас туристи, но с тази байганьовска скрита реклама, по-скоро можем да загубим традициония клас туристи които посещават нашите курорти ,отколко да привлечем вниманието, на богаташите.
Иначе аз съм ЗА курортите ни да се пукат по шевовете от туристи,особено ако това ще донесе по-висок стандарт първво на служителите в туризма, а защо не и на онези 52 % българи които и тази година няма да си позволят ваканция.
Сан-Стефанският договор и съдбата на Бъл...
В електронните вестници вече се появиха ...
Стихове, които е хубаво да бъдат прочете...
В електронните вестници вече се появиха ...
Стихове, които е хубаво да бъдат прочете...
1.
анонимен -
Когато "Замъкът Хранков&...
23.07.2012 16:42
23.07.2012 16:42
Когато "Замъкът Хранков" (вече съвсем занемарен) още работеше, беше посещаван само от "богати" израелски туристи. Единствените им "екскурзии" в София, бяха с микробуси до Илиянци, където се скъсваха да пазаруват китайски ментета, като се пазаряха доста успешно.
цитирайЕ, сега "богатите" туристи, пълнят МОЛ- овете, във Варна и Бургас, едвали някой се заблуждава, че са строени за местните граждани като основна целева потребителска група.Щяха да фалират на първото полугодие.Ако си направите една разходка, в произволно избран МОЛ по морските ни курорти, сега по време на активния сезон, българска реч ще чуете предимно сред персонала.Идете след това още веднъж след нова година и няма как от погледа в да убегне, че коридорите и заведенията са пълни, а магазините празни, масово явление.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 180